- Πώς μπορώ να παραγγείλω;
Μπορείτε να παραγγείλετε ηλεκτρονικά από τη σελίδα μας και μέσω του livechat που θα βρείτε καθημερινά ενεργό, σε όλες τις σελίδες μας.
- Πού βρίσκεται η παραγγελία μου;
Μπορείτε να αναζητήσετε την παραγγελία σας, πληκτρολογώντας τον κωδικό αποστολής που σας δόθηκε από εμάς με email ή sms, στην αρχική μας σελίδα, πάνω στη θέση παρακολούθηση παραγγελίας ή στη σελίδα της Speedex courier.
- Μπορεί να παραλάβει κάποιος άλλος την παραγγελία μου;
Την παραγγελία σας μπορεί να παραλάβει και τρίτο πρόσωπο. Κατά την παράδοσή της θα ζητηθεί από το άτομο αυτό να υπογράψει το Δελτίο Παραλαβής αντί για εσάς, κατόπιν επίδειξης της αστυνομικής σας ταυτότητας.
-Με ποιες εταιρείες Courier συνεργάζεστε;
Με Speedex courier.
-Σε πόσο χρονικό διάστημα θα παραλάβω την παραγγελία μου;
Όλες οι παραγγελίες παραδίδονται συνήθως εντός 1-3 εργάσιμων ημερών από την ημέρα αποστολής και έως 5 εργάσιμων ημερών αν είναι νησιωτική ή απομακρυσμένη περιοχή.
-Πόσο κοστίζουν τα μεταφορικά και η αντικαταβολή;
Για αγορές άνω των 49 ευρώ, τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν.
Για αγορές από 49 ευρώ και κάτω, τα έξοδα αποστολής είναι 4 ευρώ.
Η αντικαταβολή ως υπηρεσία, για τη διασφάλιση της ποιότητας της συναλλαγής, έχει τη χρέωση των 5 ευρώ.
-Με ποιον τρόπο μπορώ να πληρώσω;
Μπορείτε να πληρώσετε με:
Χρεωστική Κάρτα
Πιστωτική Κάρτα
Κατάθεση στην Τράπεζα
Αντικαταβολή, μόνο για Ελλάδα
-Ποιος επιβαρύνεται τα έξοδα της αλλαγής;
H πρώτη αλλαγή είναι εντελώς δωρεάν για παραγγελίες άνω των 49€.
Κάθε επόμενη αλλαγή έχει τη χρέωση των 8 ευρώ.
- Πώς μπορώ να αλλάξω ένα προϊόν;
Για όλες τις περιπτώσεις που επιθυμείτε επιστροφή ή αντικατάσταση του προϊόντος που αγοράσατε, πρέπει να μας ενημερώσετε άμεσα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή συμπληρώνοντας τη Φόρμα επιστροφών/αλλαγών και γνωστοποιώντας μας το λόγο επιστροφής ή αντικατάστασης. Στη συνέχεια συνεργάτης από την εταιρεία μεταφορών θα επικοινωνήσει μαζί σας, για την παραλαβή του δέματος επιστροφής.
Προϋποθέσεις επιστροφής:
- Το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί.
- Το προϊόν να μην ανήκει στην κατηγορία κοσμημάτων (σκουλαρίκια, δαχτυλίδια, βραχιόλια, κολιέ), τα οποία δεν επιστρέφονται, ούτε αλλάζονται για λόγους υγιεινής.
- Η επιστροφή να πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.
- Το προϊόν να συνοδεύεται απαραίτητα από την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς (Απόδειξη Λιανικής, τιμολόγιο, Δελτίο αποστολής-Τιμολόγιο κ.ο.κ.).
- Να βρίσκεται το προϊόν στην αρχική του κατάσταση, πλήρες και χωρίς φθορές, η δε συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και με τα ταμπελάκια γνησιότητας ανέπαφα.